- Nieruchomości na wynajem
Lokal Komercyjny lokal biurowy
- Pokoje11
- Łazienki-
- Powierzchnia 675m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 43 668 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy2015
Opis szczegółowy
Pierwszy budynek z kompleksu biurowców Flanders Business Park położony w okolicy ul. Łopuszańskiej i Al. Krakowskiej
Budynek:
Budynek biurowy zaprojektowany z myślą o potrzebach Najemcy, 5 budynków oferujących łącznie 36 000 m2 powierzchni biurowej, 900 miejsc parkingowych, wysoki standard i funkcjonalny projekt, renomowany deweloper i doświadczony zarządca, centrum konferencyjno-restauracyjne, energooszczędne budynki. Standard budynku: otwierane okna, parkingi podziemne, monitoring obiektu, ochrona przeciwsłoneczna na fasadach od południa i zachodu, budynki przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, elektroniczny system zarządzania budynkiem, system kontroli dostępu i całodobowa kontrola, reprezentacyjne recepcje z dostępem do Wi-Fi. Powierzchnie biurowe wyposażone w otwierane okna, energooszczędne okna, wentylację, klimatyzację, podwieszane sufity, sufit grzewczo-chłodzący, puszki podłogowe, podniesione podłogi, swoboda aranżacji powierzchni.
W budynku mieści się centrum konferencyjno-restauracyjne, gdzie pracownicy i goście mają do dyspozycji przestronną restaurację z dostępem do sieci Wi-Fi oraz centrum konferencyjne, dla 100 osób. Do dyspozycji: dwie obszerne, w pełni wyposażone sale konferencyjne o łącznej powierzchni 190 m2 oraz przestronne foyer (70 m2), z możliwością łączenia pomieszczeń, możliwość wynajmu godzinowego i dziennego, także dla firm zewnętrznych.
Lokalizacja:
Bardzo dobra lokalizacja, 50m do przystanku autobusowego, 200m do przystanku tramwajowego, dwa przystanki tramwajem do stacji kolejowej WKD i SKM, szybki dojazd do lotniska i trasy S79 i S2 (do 3km).English description:
The first building in the Flanders Business Park office complex located near Lopuszanska Street and Krakowska Avenue.
Building:
Office building designed with Tenant's needs in mind, 5 buildings offering a total of 36,000 sqm of office space, 900 parking spaces, high standard and functional design, reputable developer and experienced manager, conference and restaurant center, energy efficient buildings. Building standard: opening windows, underground parking, site monitoring, sun protection on the facades from the south and west, buildings adapted to the needs of the disabled, electronic building management system, access control system and 24-hour control, representative reception areas with Wi-Fi access. Office spaces equipped with opening windows, energy-efficient windows, ventilation, air conditioning, suspended ceilings, heating and cooling ceiling, floor boxes, raised floors, freedom of space arrangement.
The building houses a conference and restaurant center, where employees and guests have at their disposal a spacious restaurant with Wi-Fi access and a conference center, for 100 people. At your disposal: two spacious, fully equipped conference rooms with a total area of 190 m2 and a spacious foyer (70 m2), with the possibility of combining rooms, the possibility of hourly and daily rental, also for external companies.
.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 21,40 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 6,00 % Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 50 EUR Parking podziemny - miejsce : 75 EUR Dostępne w budynku : centrum konferen., kantyna, restauracja,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Biurowiec
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2015 Powierzchnia całkowita : 5 515 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 5 184 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 100 m2 Kondygnacje naziemne : 5 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : breeam Współ. miejsc parkingowych : 40
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 9112 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:XXXXX-11) cena w PLN:43668
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15454561
- Data publikacji: 16 kwietnia 2025 09:09 (6 godzin temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 2 / 2
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Włochy ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Włochy
nieruchomosci-do-wynajecia.pl / 15454561



43 668 PLN
65 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 675m2
- Pokoje 11
- Rok budowy 2015
Opis - Lokal biurowy
Pierwszy budynek z kompleksu biurowców Flanders Business Park położony w okolicy ul. Łopuszańskiej i Al. Krakowskiej
Budynek:
Budynek biurowy zaprojektowany z myślą o potrzebach Najemcy, 5 budynków oferujących łącznie 36 000 m2 powierzchni biurowej, 900 miejsc parkingowych, wysoki standard i funkcjonalny projekt, renomowany deweloper i doświadczony zarządca, centrum konferencyjno-restauracyjne, energooszczędne budynki. Standard budynku: otwierane okna, parkingi podziemne, monitoring obiektu, ochrona przeciwsłoneczna na fasadach od południa i zachodu, budynki przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, elektroniczny system zarządzania budynkiem, system kontroli dostępu i całodobowa kontrola, reprezentacyjne recepcje z dostępem do Wi-Fi. Powierzchnie biurowe wyposażone w otwierane okna, energooszczędne okna, wentylację, klimatyzację, podwieszane sufity, sufit grzewczo-chłodzący, puszki podłogowe, podniesione podłogi, swoboda aranżacji powierzchni.
W budynku mieści się centrum konferencyjno-restauracyjne, gdzie pracownicy i goście mają do dyspozycji przestronną restaurację z dostępem do sieci Wi-Fi oraz centrum konferencyjne, dla 100 osób. Do dyspozycji: dwie obszerne, w pełni wyposażone sale konferencyjne o łącznej powierzchni 190 m2 oraz przestronne foyer (70 m2), z możliwością łączenia pomieszczeń, możliwość wynajmu godzinowego i dziennego, także dla firm zewnętrznych.
Lokalizacja:
Bardzo dobra lokalizacja, 50m do przystanku autobusowego, 200m do przystanku tramwajowego, dwa przystanki tramwajem do stacji kolejowej WKD i SKM, szybki dojazd do lotniska i trasy S79 i S2 (do 3km).English description:
The first building in the Flanders Business Park office complex located near Lopuszanska Street and Krakowska Avenue.
Building:
Office building designed with Tenant's needs in mind, 5 buildings offering a total of 36,000 sqm of office space, 900 parking spaces, high standard and functional design, reputable developer and experienced manager, conference and restaurant center, energy efficient buildings. Building standard: opening windows, underground parking, site monitoring, sun protection on the facades from the south and west, buildings adapted to the needs of the disabled, electronic building management system, access control system and 24-hour control, representative reception areas with Wi-Fi access. Office spaces equipped with opening windows, energy-efficient windows, ventilation, air conditioning, suspended ceilings, heating and cooling ceiling, floor boxes, raised floors, freedom of space arrangement.
The building houses a conference and restaurant center, where employees and guests have at their disposal a spacious restaurant with Wi-Fi access and a conference center, for 100 people. At your disposal: two spacious, fully equipped conference rooms with a total area of 190 m2 and a spacious foyer (70 m2), with the possibility of combining rooms, the possibility of hourly and daily rental, also for external companies.
.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 21,40 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 6,00 % Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 50 EUR Parking podziemny - miejsce : 75 EUR Dostępne w budynku : centrum konferen., kantyna, restauracja,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Biurowiec
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2015 Powierzchnia całkowita : 5 515 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 5 184 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 100 m2 Kondygnacje naziemne : 5 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : breeam Współ. miejsc parkingowych : 40
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 9112 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:43668
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15454561
- Data publikacji: 16 kwietnia 2025 09:09 (6 godzin temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 2 / 2