- Nieruchomości na wynajem
Lokal Komercyjny lokal biurowy
- Pokoje11
- Łazienki-
- Powierzchnia 60m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 4 800 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy1992
Opis szczegółowy
Biuro z dostępem dla osób z niepełnosprawnościami, składające się z dwóch pokoi około 30 metrów każdy.
Pokoje klimatyzowane. Okna otwierane.
Na tym samym piętrze dostępna łazienka dla niepełnosprawnych oraz aneks kuchenny.
Metraż brutto wraz z częściami wspólnymi wynosi 78mkw brutto.
78mkw x 90zł (w tym koszty) = 7 020zł netto (+150zł za trzy jednostki klimatyzacyjne w biurze)
Zapraszam na prezentację.
Budynek:
Budynek biurowy mieszczący się blisko skrzyżowania ulic Towarowej i Al. Solidarności. Lokalizacja w obszarze dynamicznie rozwijających się inwestycji biurowych i usługowych. Doskonała komunikacja łącząca pozostałe dzielnice miasta, blisko stacja metra Rondo Daszyńskiego. Biurowiec dysponuje poza powierzchniami biurowymi i usługowymi wielofunkcyjne sale konferencyjne o wysokim standardzie użytkowym. Budynek zapewnia profesjonalną obsługę podczas organizowanych kongresów i szkoleń. Sale konferencyjne są wyposażone w nagłośnienie i sprzęt audiowizualny. Restauracja oferuje pełen serwis: lunch, obiady, organizację koktajli oraz bankiety. Do dyspozycji użytkowników w budynku znajduje się podziemny garaż, restauracja, kiosk.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 24,50 PLN Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 300 PLN Parking podziemny - miejsce : 486 PLN Dostępne w budynku : kantyna,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 1992 Powierzchnia całkowita : 18 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 14 500 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 380 m2 Kondygnacje naziemne : 8 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15463687
- Data publikacji: 2 października 2024 15:36 (4 dni temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 2 / 2
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Wola ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Wola
nieruchomosci-do-wynajecia.pl / 15463687
4 800 PLN
80 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 60m2
- Pokoje 11
- Rok budowy 1992
Opis - Lokal biurowy
Biuro z dostępem dla osób z niepełnosprawnościami, składające się z dwóch pokoi około 30 metrów każdy.
Pokoje klimatyzowane. Okna otwierane.
Na tym samym piętrze dostępna łazienka dla niepełnosprawnych oraz aneks kuchenny.
Metraż brutto wraz z częściami wspólnymi wynosi 78mkw brutto.
78mkw x 90zł (w tym koszty) = 7 020zł netto (+150zł za trzy jednostki klimatyzacyjne w biurze)
Zapraszam na prezentację.
Budynek:
Budynek biurowy mieszczący się blisko skrzyżowania ulic Towarowej i Al. Solidarności. Lokalizacja w obszarze dynamicznie rozwijających się inwestycji biurowych i usługowych. Doskonała komunikacja łącząca pozostałe dzielnice miasta, blisko stacja metra Rondo Daszyńskiego. Biurowiec dysponuje poza powierzchniami biurowymi i usługowymi wielofunkcyjne sale konferencyjne o wysokim standardzie użytkowym. Budynek zapewnia profesjonalną obsługę podczas organizowanych kongresów i szkoleń. Sale konferencyjne są wyposażone w nagłośnienie i sprzęt audiowizualny. Restauracja oferuje pełen serwis: lunch, obiady, organizację koktajli oraz bankiety. Do dyspozycji użytkowników w budynku znajduje się podziemny garaż, restauracja, kiosk.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 24,50 PLN Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 300 PLN Parking podziemny - miejsce : 486 PLN Dostępne w budynku : kantyna,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 1992 Powierzchnia całkowita : 18 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 14 500 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 380 m2 Kondygnacje naziemne : 8 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15463687
- Data publikacji: 2 października 2024 15:36 (4 dni temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 2 / 2