• Nieruchomości na wynajem

Przestronne biuro 100m2 lub większe

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 150m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 10 650 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy


ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - 71 PLN/m2 miesięcznie
Koszty eksploatacyjne - 14 PLN/m2 miesięcznie
Łącznie ok.: 145 m2 x (71 PLN/m2 + 14 PLN/m2) = 12325 PLN miesięcznie

Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Minimalny okres najmu: 3 lata
Dostępne od ZARAZ
Dostępne są moduły od 40m2 do nawet 600m2

OPIS BIURA
Przestronne i funkcjonalne biuro do wynajęcia o powierzchni około 500 m², obecnie w układzie gabinetowym. Przestrzeń składa się z kilkunastu pomieszczeń, w tym sal konferencyjnych, gabinetów oraz części socjalnych i toalet, co pozwala na elastyczne zagospodarowanie wnętrz. Jasne i zadbane wnętrza wyposażono w system oświetlenia sufitowego, wykładziny podłogowe oraz duże okna, zapewniające dostęp do naturalnego światła. Wybrane pomieszczenia zdobią nowoczesne fototapety, nadające przestrzeni unikalny charakter. Biuro posiada klimatyzację i wentylację, gwarantując komfortowe warunki pracy przez cały rok. Dodatkowo, do dyspozycji najemcy jest aneks kuchenny, ułatwiający przygotowanie posiłków. Obiekt jest w pełni przygotowany technicznie - oferuje szybki internet i nowoczesną infrastrukturę. Dla zwiększenia wygody, dostępne są także miejsca parkingowe.

O BUDYNKU
Nowoczesny budynek biurowy o charakterystycznej, efektownej bryle i wysokim standardzie wykończenia oferuje cztery kondygnacje naziemne z typową powierzchnią piętra około 500 m², umożliwiającą elastyczne zagospodarowanie przestrzeni. Duże przeszklenia zapewniają doskonałe doświetlenie wnętrz naturalnym światłem, tworząc komfortowe warunki pracy. W budynku dostępne są miejsca parkingowe naziemne i podziemne, a obiekt wyposażono w nowoczesne systemy techniczne, w tym klimatyzację, system zarządzania budynkiem (BMS), kontrolę dostępu, centralę telefoniczną i światłowodowy internet. Funkcjonalność dopełniają recepcja oraz sale konferencyjne, a bezpieczeństwo zapewnia zaawansowana instalacja przeciwpożarowa z czujnikami dymu i tryskaczami, co czyni ten obiekt idealnym miejscem dla firm ceniących prestiż, komfort i najwyższe standardy.

LOKALIZACJA
2 minuty pieszo do najbliższych przystanków autobusowych
20 minut samochodem do Centrum
W POBLIŻU: Media Markt, Parki, Promenada, CH Gocław, Decathlon, Lidl, jeziorka, place zabaw, bank, bary, restauracje, siłownia, klub fitness, apteka, fryzjer, weterynarz, przedszkole, żłobek.

STANDARD BUDYNKU


Monitoring
Kontrola dostępu
System zarządzania budynkiem - BMS
System sygnalizacji pożarowej
Tryskacze
Dostęp 24/7
Światłowód
Okablowanie telefoniczne
Okablowanie elektryczne
Okablowanie komputerowe
1 winda
Budynek dostosowany dla niepełnosprawnych



STANDARD BIURA


Sufit podwieszany
Nieumeblowany
Wykładzina
Czujniki dymu
Wentylacja i klimatyzacja
Uchylne okna
Ścianki działowe
Aneks kuchenny na powierzchni wspólnej
Toalety na powierzchni wspólnej
Oświetlenie LED



Zapraszamy do kontaktu
Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15633885
  • Data publikacji: 7 kwietnia 2025 16:51 (6 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 2 / 4

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Praga-południe ,
Tomasz Pawlak

Tomasz Pawlak

+48XXXXXX726
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Praga-południe

nieruchomosci-do-wynajecia.pl / 15633885

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

10 650 PLN

71 zł/m2
Warszawa (Praga-południe) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Tomasz Pawlak

+48536333726

Główne cechy:

  • Powierzchnia 150m2
  • Pokoje 11

Opis - Przestronne biuro 100m2 lub większe


ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - 71 PLN/m2 miesięcznie
Koszty eksploatacyjne - 14 PLN/m2 miesięcznie
Łącznie ok.: 145 m2 x (71 PLN/m2 + 14 PLN/m2) = 12325 PLN miesięcznie

Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Minimalny okres najmu: 3 lata
Dostępne od ZARAZ
Dostępne są moduły od 40m2 do nawet 600m2

OPIS BIURA
Przestronne i funkcjonalne biuro do wynajęcia o powierzchni około 500 m², obecnie w układzie gabinetowym. Przestrzeń składa się z kilkunastu pomieszczeń, w tym sal konferencyjnych, gabinetów oraz części socjalnych i toalet, co pozwala na elastyczne zagospodarowanie wnętrz. Jasne i zadbane wnętrza wyposażono w system oświetlenia sufitowego, wykładziny podłogowe oraz duże okna, zapewniające dostęp do naturalnego światła. Wybrane pomieszczenia zdobią nowoczesne fototapety, nadające przestrzeni unikalny charakter. Biuro posiada klimatyzację i wentylację, gwarantując komfortowe warunki pracy przez cały rok. Dodatkowo, do dyspozycji najemcy jest aneks kuchenny, ułatwiający przygotowanie posiłków. Obiekt jest w pełni przygotowany technicznie - oferuje szybki internet i nowoczesną infrastrukturę. Dla zwiększenia wygody, dostępne są także miejsca parkingowe.

O BUDYNKU
Nowoczesny budynek biurowy o charakterystycznej, efektownej bryle i wysokim standardzie wykończenia oferuje cztery kondygnacje naziemne z typową powierzchnią piętra około 500 m², umożliwiającą elastyczne zagospodarowanie przestrzeni. Duże przeszklenia zapewniają doskonałe doświetlenie wnętrz naturalnym światłem, tworząc komfortowe warunki pracy. W budynku dostępne są miejsca parkingowe naziemne i podziemne, a obiekt wyposażono w nowoczesne systemy techniczne, w tym klimatyzację, system zarządzania budynkiem (BMS), kontrolę dostępu, centralę telefoniczną i światłowodowy internet. Funkcjonalność dopełniają recepcja oraz sale konferencyjne, a bezpieczeństwo zapewnia zaawansowana instalacja przeciwpożarowa z czujnikami dymu i tryskaczami, co czyni ten obiekt idealnym miejscem dla firm ceniących prestiż, komfort i najwyższe standardy.

LOKALIZACJA
2 minuty pieszo do najbliższych przystanków autobusowych
20 minut samochodem do Centrum
W POBLIŻU: Media Markt, Parki, Promenada, CH Gocław, Decathlon, Lidl, jeziorka, place zabaw, bank, bary, restauracje, siłownia, klub fitness, apteka, fryzjer, weterynarz, przedszkole, żłobek.

STANDARD BUDYNKU


Monitoring
Kontrola dostępu
System zarządzania budynkiem - BMS
System sygnalizacji pożarowej
Tryskacze
Dostęp 24/7
Światłowód
Okablowanie telefoniczne
Okablowanie elektryczne
Okablowanie komputerowe
1 winda
Budynek dostosowany dla niepełnosprawnych



STANDARD BIURA


Sufit podwieszany
Nieumeblowany
Wykładzina
Czujniki dymu
Wentylacja i klimatyzacja
Uchylne okna
Ścianki działowe
Aneks kuchenny na powierzchni wspólnej
Toalety na powierzchni wspólnej
Oświetlenie LED



Zapraszamy do kontaktu


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15633885
  • Data publikacji: 7 kwietnia 2025 16:51 (6 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 2 / 4