- Nieruchomości na wynajem
Lokal Komercyjny lokal biurowy
- Pokoje1
- Łazienki-
- Powierzchnia 16m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 3 300 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy2018
Opis szczegółowy
Do wynajęcia: 4 osobowe umeblowane biuro na 1 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w OKOLICACH ul. Sobieskiego.
poleca Property Office (tel. XXXXX117, mail: Adres email ukryty)
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność - do potwierdzenia
Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych.
Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści:
- Adres Biznesowy,
- Dedykowany numer telefonu,
- W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura,
- W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie,
- Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie),
- W pełni wyposażone toalety,
- Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy,
- Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ),
- Utrzymanie biura i cześci wspólnych,
- Naprawy,
- Codzienne sprzątanie,
- Ochrona,
- Ubezpieczenie budynku,
- nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem,
- zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe,
- 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych
Miesięczny koszt najmu: od 3300 PLN netto dla umowy na 12 miesięcy.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda),
Umowa:
Minimalny okres najmu: 3 miesiące.
Dla umowy na okres minimum 6 miesięcy: 5 % rabatu,
Dla umowy na okres minimum 12 miesięcy: 10 % rabatu,
-kaucja: 2 miesiące
- nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba,
- usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura,
- jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba
Parking:
W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych.
-Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT
Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia.
W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej.
Udogodnienia dla mam:
Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży.
Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Adres email ukryty ;
tel. XXXXX117
Adres www ukryty
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15635752
- Data publikacji: 12 kwietnia 2025 20:06 (15 godzin temu)
- Liczba pokoi: 1
- Piętro: 1 / 5
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów
nieruchomosci-do-wynajecia.pl / 15635752



3 300 PLN
206 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 16m2
- Pokoje 1
- Rok budowy 2018
Opis - Lokal biurowy
Do wynajęcia: 4 osobowe umeblowane biuro na 1 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w OKOLICACH ul. Sobieskiego.
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność - do potwierdzenia
Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych.
Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści:
- Adres Biznesowy,
- Dedykowany numer telefonu,
- W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura,
- W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie,
- Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie),
- W pełni wyposażone toalety,
- Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy,
- Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ),
- Utrzymanie biura i cześci wspólnych,
- Naprawy,
- Codzienne sprzątanie,
- Ochrona,
- Ubezpieczenie budynku,
- nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem,
- zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe,
- 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych
Miesięczny koszt najmu: od 3300 PLN netto dla umowy na 12 miesięcy.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda),
Umowa:
Minimalny okres najmu: 3 miesiące.
Dla umowy na okres minimum 6 miesięcy: 5 % rabatu,
Dla umowy na okres minimum 12 miesięcy: 10 % rabatu,
-kaucja: 2 miesiące
- nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba,
- usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura,
- jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba
Parking:
W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych.
-Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT
Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia.
W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej.
Udogodnienia dla mam:
Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży.
Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15635752
- Data publikacji: 12 kwietnia 2025 20:06 (15 godzin temu)
- Liczba pokoi: 1
- Piętro: 1 / 5