• Nieruchomości na wynajem

Lokal Komercyjny lokal biurowy

  • Pokoje1
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 62m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 600 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy2015

Opis szczegółowy

sala konferencyjna dla 40 osób do wynajęcia w centrum Warszawy, w nowoczesnej kamienicy biurowej w okolicach Krakowskiego Przedmieścia i Placu Zamkowego, poleca Property Office (tel.XXXXX117, mail: )
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.

Multifunkcyjna sala konferencyjna,która sprawdzi się idealnie jako miejsce szkoleń, prezentacji, seminariów, spotkań negocjacyjnych czy posiedzeń zarządu.
Odpowiednie wyciszenie zapewnia komfort spotkania.
Wszystkie meble są mobilne dlatego można zaaranżować w sali dowolny układ.
Sala jest w pełni klimatyzowane.
Jako standardowe wyposażenie sali (zawarte w cenie najmu) Wynajmujący oferuje:
-Ekran (TV LED 55 na stojaku),
-Tablice Flipchart z blokiem,
-Rzutnik multimedialny DLP (wolnostojący do ustawienia wedle życzenia klienta),
-Nieograniczony dostęp do bezprzewodowego Internetu.

Istnieje możliwość zamówienia obsługi administracyjnej przedsięwzięcia: m.in. wydruk materiałów konferencyjnych, szkoleniowych oraz ich dystrybucji wśród uczestników, oznakowania i oprawy plastycznej spotkania, a także organizacji punktu informacyjnego - recepcji.
Ceny usług w zakresie obsługi administracyjnej do ustalenia indywidualnie.

Sala polecana ze względu na:
-prestiżowy adres obiektu,
-przytulna strefa powitalna
-profesjonalna recepcja,
-szybkie łącze internetowe,
-usługi cateringowe,
-dostęp do drukarki, skanera, faksu,
-możliwość umieszczenia logo firmy w hallu wejściowym.

Koszty najmu sali (ceny netto):
-1 godzina: 600 PLN
-4 godziny: 1600 PLN
-cały dzień: 2400 PLN

Klient otrzymuje spersonalizowaną ofertę najmu powierzchni konferencyjnej.

Catering:
Przerwa kawowa w cenie; Kawa, herbata, woda bez limitu.
Natomiast wszelkie przekąski oraz inne napoje są dodatkowo płatne:
-Słodka przerwa kawowa (mix ciastek, owoce) 22 PLN/ netto/ osoba,
-Śniadaniowa przerwa kawowa (kanapeczki bankietowe, soki owocowe, woda w butelkach) 42 PLN/ netto/ osoba.
Istnieje również możliwość zorganizowania lunchu.
Koszt standardowego pakietu lunchowego wynosi 32 PLN (netto) od osoby i obejmuje: zupę + danie główne + deser oraz wodę z miętą i cytryną.
Dostępne są również lunchowe pakiety premium w cenie 50 PLN, 65 PLN i 80PLN (cena uzależniona jest od rodzaju wybranego menu).

Wynajmujący oferuje pięć wielofunkcyjnych sal konferencyjnych, które pomieszczą od 8 do 14 osób każda.
Dzięki możliwości połączenia tych sal, stworzysz przestrzeń doskonałą dla grup liczących od 30 do 40 osób (w układzie teatralnym, z opcją rozszerzenia do 50 osób).
Nasza przestrzeń eventowa pomieści do 150 osób - idealne miejsce na duże eventy biznesowe, konferencje, konferencje hybrydowe, bankiety czy imprezy firmowe.

Opis budynku:
Budynek,stylizowany na modernistyczną kamienicę, składa się z dwóch kondygnacji podziemnych (parking) oraz czterech użytkowych kondygnacji naziemnych, w tym jednej umieszczonej na poziomie dachu. Parter budynku jest przeznaczony na lokale handlowo-usługowe.

Lokalizacja:
Wygodne dotarcie do budynku gwarantują blisko umiejscowione stacje metra Ratusz Arsenał (w odległości 1 km) oraz Nowy Świat (w odległości 1,1 km), liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W -Z oraz połączenia autobusowe od strony ulic Miodowej i Krakowskie Przedmieście.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Podana w ofercie wielkość pomieszczenia jest wartością orientacyjną.

Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
;
tel.XXXXX117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Pokaż więcej

Szczegóły oferty

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Property Office Sp. o.o.

Property Office Sp. ...

+48XXXXXX117
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście

nieruchomosci-do-wynajecia.pl / 15378779

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

600 PLN

10 zł/m2
Warszawa (Śródmieście) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Główne cechy:

  • Powierzchnia 62m2
  • Pokoje 1
  • Rok budowy 2015

Opis - Lokal biurowy

sala konferencyjna dla 40 osób do wynajęcia w centrum Warszawy, w nowoczesnej kamienicy biurowej w okolicach Krakowskiego Przedmieścia i Placu Zamkowego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.

Multifunkcyjna sala konferencyjna,która sprawdzi się idealnie jako miejsce szkoleń, prezentacji, seminariów, spotkań negocjacyjnych czy posiedzeń zarządu.
Odpowiednie wyciszenie zapewnia komfort spotkania.
Wszystkie meble są mobilne dlatego można zaaranżować w sali dowolny układ.
Sala jest w pełni klimatyzowane.
Jako standardowe wyposażenie sali (zawarte w cenie najmu) Wynajmujący oferuje:
-Ekran (TV LED 55 na stojaku),
-Tablice Flipchart z blokiem,
-Rzutnik multimedialny DLP (wolnostojący do ustawienia wedle życzenia klienta),
-Nieograniczony dostęp do bezprzewodowego Internetu.

Istnieje możliwość zamówienia obsługi administracyjnej przedsięwzięcia: m.in. wydruk materiałów konferencyjnych, szkoleniowych oraz ich dystrybucji wśród uczestników, oznakowania i oprawy plastycznej spotkania, a także organizacji punktu informacyjnego - recepcji.
Ceny usług w zakresie obsługi administracyjnej do ustalenia indywidualnie.

Sala polecana ze względu na:
-prestiżowy adres obiektu,
-przytulna strefa powitalna
-profesjonalna recepcja,
-szybkie łącze internetowe,
-usługi cateringowe,
-dostęp do drukarki, skanera, faksu,
-możliwość umieszczenia logo firmy w hallu wejściowym.

Koszty najmu sali (ceny netto):
-1 godzina: 600 PLN
-4 godziny: 1600 PLN
-cały dzień: 2400 PLN

Klient otrzymuje spersonalizowaną ofertę najmu powierzchni konferencyjnej.

Catering:
Przerwa kawowa w cenie; Kawa, herbata, woda bez limitu.
Natomiast wszelkie przekąski oraz inne napoje są dodatkowo płatne:
-Słodka przerwa kawowa (mix ciastek, owoce) 22 PLN/ netto/ osoba,
-Śniadaniowa przerwa kawowa (kanapeczki bankietowe, soki owocowe, woda w butelkach) 42 PLN/ netto/ osoba.
Istnieje również możliwość zorganizowania lunchu.
Koszt standardowego pakietu lunchowego wynosi 32 PLN (netto) od osoby i obejmuje: zupę + danie główne + deser oraz wodę z miętą i cytryną.
Dostępne są również lunchowe pakiety premium w cenie 50 PLN, 65 PLN i 80PLN (cena uzależniona jest od rodzaju wybranego menu).

Wynajmujący oferuje pięć wielofunkcyjnych sal konferencyjnych, które pomieszczą od 8 do 14 osób każda.
Dzięki możliwości połączenia tych sal, stworzysz przestrzeń doskonałą dla grup liczących od 30 do 40 osób (w układzie teatralnym, z opcją rozszerzenia do 50 osób).
Nasza przestrzeń eventowa pomieści do 150 osób - idealne miejsce na duże eventy biznesowe, konferencje, konferencje hybrydowe, bankiety czy imprezy firmowe.

Opis budynku:
Budynek,stylizowany na modernistyczną kamienicę, składa się z dwóch kondygnacji podziemnych (parking) oraz czterech użytkowych kondygnacji naziemnych, w tym jednej umieszczonej na poziomie dachu. Parter budynku jest przeznaczony na lokale handlowo-usługowe.

Lokalizacja:
Wygodne dotarcie do budynku gwarantują blisko umiejscowione stacje metra Ratusz Arsenał (w odległości 1 km) oraz Nowy Świat (w odległości 1,1 km), liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W -Z oraz połączenia autobusowe od strony ulic Miodowej i Krakowskie Przedmieście.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Podana w ofercie wielkość pomieszczenia jest wartością orientacyjną.

Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości


Szczegóły oferty