• Nieruchomości na wynajem

Przestrzeń, która łączy nowoczesność z klasyką

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 19m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 7 188 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy

Oferta biur serwisowanych 

Biura serwisowane w prestiżowym budynku klasy A - Plac Zamkowy Business with Heritage, zlokalizowanym w samym sercu Warszawy, tuż przy Placu Zamkowym. To wyjątkowa lokalizacja, która łączy nowoczesność z historycznym charakterem miasta. 

Dogodna lokalizacja


 Bliskość stacji metra: Ratusz Arsenał (1 km) oraz Nowy Świat (1,1 km).
 Liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W-Z oraz połączenia od ulic Miodowej i Krakowskiego Przedmieścia.
 W sąsiedztwie ekskluzywne hotele, restauracje, sklepy oraz instytucje takie jak ZUS czy Poczta Polska.


Udogodnienia w przestrzeni biurowej
- Indywidualnie sterowana klimatyzacja i ogrzewanie.
- Otwieralne okna oraz wyciszone pomieszczenia.
- Ergonomiczne wyposażenie: fotel obrotowy, szafka na klucz, szafa na dokumenty.

W cenie czynszu

Profesjonalna obsługa recepcyjna (odbieranie telefonów, obsługa poczty i przesyłek kurierskich).
Nielimitowany dostęp do kawy, herbaty i wody.
Codzienny serwis sprzątający.
Pełny dostęp do przestrzeni coworkingowej, budek telefonicznych oraz w pełni wyposażonej kuchni.
Korzystanie z kameralnej sali konferencyjnej (3-osobowej) bez limitu.
Ultraszybkie łącze internetowe (WiFi), media w cenie (ogrzewanie, chłodzenie, energia elektryczna, zużycie wody).
Dostęp do wydarzeń networkingowych, szkoleniowych oraz warsztatowych.
Codzienna dostawa prasy („Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza”).
System kontroli dostępu oraz całodobowa ochrona budynku.

Dodatkowe usługi
- Możliwość korzystania z większych sal konferencyjnych (od 8 do 12 osób) na podstawie rezerwacji.
- Parking podziemny lub naziemny za dodatkową opłatą.
- Możliwość rejestracji spółki w KRS.

Dostępne biura:


Biuro Modern 1-6WS - 1500 euro
Biuro Classic 1-4WS - 1500 euro
Biuro Classic 5+6 10 WS - 4400 euro
Biuro Classic 13 7WS - 2400 euro


Wyjątkowe udogodnienie - Bistro na piętrze
Na piętrze znajduje się bistro oferujące ciepłą, rodzinną atmosferę. To idealne miejsce na chwilę relaksu lub spotkanie biznesowe przy smacznym posiłku.

Doskonałe rozwiązanie dla firm ceniących komfort pracy w prestiżowej lokalizacji. Zapraszamy do kontaktu!




Cena ofertowa 1500 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:XXXXX-11) cena w PLN:7188 Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15617677
  • Data publikacji: 17 marca 2025 10:51 (12 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 1

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Arina Szulga

Arina Szulga

+48XXXXXX215
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście

nieruchomosci-do-wynajecia.pl / 15617677

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

7 188 PLN

378 zł/m2
Warszawa (Śródmieście) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Arina Szulga

+48786115215

Główne cechy:

  • Powierzchnia 19m2
  • Pokoje 11

Opis - Przestrzeń, która łączy nowoczesność z klasyką

Oferta biur serwisowanych 

Biura serwisowane w prestiżowym budynku klasy A - Plac Zamkowy Business with Heritage, zlokalizowanym w samym sercu Warszawy, tuż przy Placu Zamkowym. To wyjątkowa lokalizacja, która łączy nowoczesność z historycznym charakterem miasta. 

Dogodna lokalizacja


 Bliskość stacji metra: Ratusz Arsenał (1 km) oraz Nowy Świat (1,1 km).
 Liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W-Z oraz połączenia od ulic Miodowej i Krakowskiego Przedmieścia.
 W sąsiedztwie ekskluzywne hotele, restauracje, sklepy oraz instytucje takie jak ZUS czy Poczta Polska.


Udogodnienia w przestrzeni biurowej
- Indywidualnie sterowana klimatyzacja i ogrzewanie.
- Otwieralne okna oraz wyciszone pomieszczenia.
- Ergonomiczne wyposażenie: fotel obrotowy, szafka na klucz, szafa na dokumenty.

W cenie czynszu

Profesjonalna obsługa recepcyjna (odbieranie telefonów, obsługa poczty i przesyłek kurierskich).
Nielimitowany dostęp do kawy, herbaty i wody.
Codzienny serwis sprzątający.
Pełny dostęp do przestrzeni coworkingowej, budek telefonicznych oraz w pełni wyposażonej kuchni.
Korzystanie z kameralnej sali konferencyjnej (3-osobowej) bez limitu.
Ultraszybkie łącze internetowe (WiFi), media w cenie (ogrzewanie, chłodzenie, energia elektryczna, zużycie wody).
Dostęp do wydarzeń networkingowych, szkoleniowych oraz warsztatowych.
Codzienna dostawa prasy („Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza”).
System kontroli dostępu oraz całodobowa ochrona budynku.

Dodatkowe usługi
- Możliwość korzystania z większych sal konferencyjnych (od 8 do 12 osób) na podstawie rezerwacji.
- Parking podziemny lub naziemny za dodatkową opłatą.
- Możliwość rejestracji spółki w KRS.

Dostępne biura:


Biuro Modern 1-6WS - 1500 euro
Biuro Classic 1-4WS - 1500 euro
Biuro Classic 5+6 10 WS - 4400 euro
Biuro Classic 13 7WS - 2400 euro


Wyjątkowe udogodnienie - Bistro na piętrze
Na piętrze znajduje się bistro oferujące ciepłą, rodzinną atmosferę. To idealne miejsce na chwilę relaksu lub spotkanie biznesowe przy smacznym posiłku.

Doskonałe rozwiązanie dla firm ceniących komfort pracy w prestiżowej lokalizacji. Zapraszamy do kontaktu!




Cena ofertowa 1500 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:7188


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15617677
  • Data publikacji: 17 marca 2025 10:51 (12 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 1