• Nieruchomości na wynajem

Co-working | Biuro 4-6os. | Blisko metro ONZ

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 50m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 11 500 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy


ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - 2300 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 5 os. x 2300 PLN/os. miesięcznie = 11500 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Biuro do pracy dla 5 osób
Dostępne od ZARAZ

DOSTĘPNE MODUŁY: 3-osobowy, 5-osobowy, 6-osobowy

Standardowe warunki najmu:
Okres najmu to 12 miesięcy (możliwość najmu na czas dłuższy, krótszy lub nieokreślony).
Pakiet godzin do wykorzystania na sale konferencyjne bez dodatkowych kosztów.
Dodatkowe usługi wliczone w cenę: Internet, kawa/herbata, obsługa recepcji, serwis sprzątający, media i inne.
Możliwość uzgodnienia warunków dla niestandardowych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój powierzchni.

LOKALIZACJA
1 minuta pieszo do najbliższych przystanków autobusowych
1 minuta pieszo do najbliższych przystanków tramwajowych
1 minuta pieszo do stacji Metro ...
2 minuty samochodem do Centrum
W POBLIŻU: Park Świętokrzyski, PKiN, Złote Tarasy, place zabaw, bank, bary, restauracje, sklepy spożywcze, siłownia, klub fitness, apteka, fryzjer, weterynarz, szpital, Centrum Handlowe, szkoła wyższa, szkoła średnia, szkoła podstawowa, przedszkole, żłobek.

UDOGODNIENIA
Sale konferencyjne;
Umeblowane biuro z prywatną kontrolą dostępu;
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań;
Kuchnia i jadalnia;
Recepcyjna i poczekalnia;
Codzienny serwis sprzątający;
Strefy wypoczynku i miejsca do relaksu;
Dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu;

Korzyści z najmu biura serwisowanego dla firm:
Możliwość elastycznego dostosowania przestrzeni do zmieniających się wymagań;
Brak konieczności inwestowania w wyposażenie i zarządzanie biurem;
Dodatkowe usługi dostępne na żądanie;
Możliwość łatwego przedłużenia lub zmiany warunków najmu w zależności od potrzeb firmy.

Zapoznaj się z dedykowaną ofertą dopasowaną do Twoich potrzeb! Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15650547
  • Data publikacji: 7 maja 2025 11:51 (15 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 19 / 20

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Tomasz Pawlak

Tomasz Pawlak

+48XXXXXX726
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście

nieruchomosci-do-wynajecia.pl / 15650547

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

11 500 PLN

230 zł/m2
Warszawa (Śródmieście) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Tomasz Pawlak

+48536333726

Główne cechy:

  • Powierzchnia 50m2
  • Pokoje 11

Opis - Co-working | Biuro 4-6os. | Blisko metro ONZ


ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - 2300 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 5 os. x 2300 PLN/os. miesięcznie = 11500 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Biuro do pracy dla 5 osób
Dostępne od ZARAZ

DOSTĘPNE MODUŁY: 3-osobowy, 5-osobowy, 6-osobowy

Standardowe warunki najmu:
Okres najmu to 12 miesięcy (możliwość najmu na czas dłuższy, krótszy lub nieokreślony).
Pakiet godzin do wykorzystania na sale konferencyjne bez dodatkowych kosztów.
Dodatkowe usługi wliczone w cenę: Internet, kawa/herbata, obsługa recepcji, serwis sprzątający, media i inne.
Możliwość uzgodnienia warunków dla niestandardowych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój powierzchni.

LOKALIZACJA
1 minuta pieszo do najbliższych przystanków autobusowych
1 minuta pieszo do najbliższych przystanków tramwajowych
1 minuta pieszo do stacji Metro ...
2 minuty samochodem do Centrum
W POBLIŻU: Park Świętokrzyski, PKiN, Złote Tarasy, place zabaw, bank, bary, restauracje, sklepy spożywcze, siłownia, klub fitness, apteka, fryzjer, weterynarz, szpital, Centrum Handlowe, szkoła wyższa, szkoła średnia, szkoła podstawowa, przedszkole, żłobek.

UDOGODNIENIA
Sale konferencyjne;
Umeblowane biuro z prywatną kontrolą dostępu;
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań;
Kuchnia i jadalnia;
Recepcyjna i poczekalnia;
Codzienny serwis sprzątający;
Strefy wypoczynku i miejsca do relaksu;
Dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu;

Korzyści z najmu biura serwisowanego dla firm:
Możliwość elastycznego dostosowania przestrzeni do zmieniających się wymagań;
Brak konieczności inwestowania w wyposażenie i zarządzanie biurem;
Dodatkowe usługi dostępne na żądanie;
Możliwość łatwego przedłużenia lub zmiany warunków najmu w zależności od potrzeb firmy.

Zapoznaj się z dedykowaną ofertą dopasowaną do Twoich potrzeb!


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15650547
  • Data publikacji: 7 maja 2025 11:51 (15 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 19 / 20