• Nieruchomości na wynajem

Lokal Komercyjny lokal usługowy

  • Pokoje2
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 448m2
  • Rodzaj Lokal usługowy
  • Cena 66 561 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy

lokal handlowo-usługowy o pow. 448,03 m2 do wynajęcia w samym centrum Warszawy, o
na parterze biurowca blisko Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel.XXXXX117, mail: )
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność- od zaraz.

Obejrzyj lokal:


Lokal handlowo-usługowy znajdujący się na parterze budynku biurowego.

Powierzchnia rozlokowana na 2 poziomach:
-parter: 341,34 m2
-antresola: 106,69 m2,
Poziomy są połączone wewnętrznymi schodami.
Lokal w podziale pozostawionym przez poprzedniego najemcę (firma usługowo-handlowa).
Parter to sala usługowo-sprzedażowa przeznaczona do obsługi klientów, antresola to pomieszczenia dla personelu.
Obecny podział parteru: sala sprzedażowa, 3 pokoje biurowe, magazynek
Na antresoli znajdują się:sala konferencyjna,serwerownia, szatnia, pomieszczenie gospodarcze, toalety, kuchnia oraz archiwum/magazynek.
Gres na podłodze.
Lokal ma ma kilka wejść: bezpośrednie z zewnątrz , oraz z wewnątrz budynku.
Lokal jest doskonale widoczny za przyczyną dużych witryn.
Duzy ruch pieszych w sąsiedztwie lokalu.

Lokal nie może zostać wynajęty na prowadzenie działalności typowo medycznej, ponieważ w budynku istnieje już placówka medyczna oferująca szeroki zakres usług.
Zgoda Wynajmującego na prowadzenie działalności gastronomicznej w lokalu.

Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz za parter: 35 EUR/m2,
-czynsz za antresolę: 17,50 EUR/m2
-koszty eksploatacyjne: 38 PLN/m2 (17025,14 PLN),
-energia elektryczna, woda

Dla działalności gastronomiczej, dochodzi opłata usługowa: 8% od obrotu.

Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.

Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Najemca ma możliwość umieszczenia swojego sprzętu telekomunikacyjnego w jedynym z kilku działających na terenie budynku Data Center.

Najemcy mogą skorzystać z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości znajdujących się w biurowej części obiektu.

Parking:
-naziemny: 200 EUR/stanowisko/miesiąc
-podziemny: 240 EUR/stanowisko/miesiąc
Kurierzy zewnętrzni korzystają z parkingu dostaw, który znajduje się na poziomie parteru, ewentualnie z rampy rozładowczej na poziomie -1.

Umowa:
-czas określony:
-minimum 3 lata
-kaucja 3 miesiące/ gwarancja bankowa,
-oświadczenie Najemcy o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego (art.777 KC),

Opis budynku:
Powierzchnie biurowe oferowane do wynajęcia zajmują piętra od 5 do 19.
Piętro biurowe ma ok. 1000 metrów kwadratowych powierzchni brutto, w tym: pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne, hall windowy, toalety oraz kuchenki.
Budynek ma najwyższej klasy zabezpieczenia przeciwpożarowe.
Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy.

Standard biurowca:
- Okablowanie telefoniczne, elektryczne,
- Tryskacze,
- Czujniki dymu,
- Ochrona budynku,
- Kontrola dostępu,
- Dwustronne zasilanie,
- BMS,

Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie: apteka , bank, bankomat, basen, biuro podróży, centrum medyczne, fitness club, fryzjer,Punkty handlowe, hotel, kantor, kawiarnie i restauracje, kino, myjnia, paczkomat, kasyno i wiele innych.

Zalety lokalizacji:
Jest to idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum.
Do lotniska OKĘCIE jest około 7 km.Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma.

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
;
tel.XXXXX117


Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Cena ofertowa 13889 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:XXXXX-11) cena w PLN:66561 Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15488565
  • Data publikacji: 3 października 2024 21:09 (3 dni temu)
  • Liczba pokoi: 2

Wirtualna wizyta:

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Property Office Sp. o.o.

Property Office Sp. ...

+48XXXXXX117
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Usługowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście

nieruchomosci-do-wynajecia.pl / 15488565

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

66 561 PLN

149 zł/m2
Warszawa (Śródmieście) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Główne cechy:

  • Powierzchnia 448m2
  • Pokoje 2

Opis - Lokal usługowy

lokal handlowo-usługowy o pow. 448,03 m2 do wynajęcia w samym centrum Warszawy, o
na parterze biurowca blisko Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność- od zaraz.

Obejrzyj lokal:
https://www.youtube.com/shorts/Jmejn_Zncac

Lokal handlowo-usługowy znajdujący się na parterze budynku biurowego.

Powierzchnia rozlokowana na 2 poziomach:
-parter: 341,34 m2
-antresola: 106,69 m2,
Poziomy są połączone wewnętrznymi schodami.
Lokal w podziale pozostawionym przez poprzedniego najemcę (firma usługowo-handlowa).
Parter to sala usługowo-sprzedażowa przeznaczona do obsługi klientów, antresola to pomieszczenia dla personelu.
Obecny podział parteru: sala sprzedażowa, 3 pokoje biurowe, magazynek
Na antresoli znajdują się:sala konferencyjna,serwerownia, szatnia, pomieszczenie gospodarcze, toalety, kuchnia oraz archiwum/magazynek.
Gres na podłodze.
Lokal ma ma kilka wejść: bezpośrednie z zewnątrz , oraz z wewnątrz budynku.
Lokal jest doskonale widoczny za przyczyną dużych witryn.
Duzy ruch pieszych w sąsiedztwie lokalu.

Lokal nie może zostać wynajęty na prowadzenie działalności typowo medycznej, ponieważ w budynku istnieje już placówka medyczna oferująca szeroki zakres usług.
Zgoda Wynajmującego na prowadzenie działalności gastronomicznej w lokalu.

Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz za parter: 35 EUR/m2,
-czynsz za antresolę: 17,50 EUR/m2
-koszty eksploatacyjne: 38 PLN/m2 (17025,14 PLN),
-energia elektryczna, woda

Dla działalności gastronomiczej, dochodzi opłata usługowa: 8% od obrotu.

Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.

Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Najemca ma możliwość umieszczenia swojego sprzętu telekomunikacyjnego w jedynym z kilku działających na terenie budynku Data Center.

Najemcy mogą skorzystać z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości znajdujących się w biurowej części obiektu.

Parking:
-naziemny: 200 EUR/stanowisko/miesiąc
-podziemny: 240 EUR/stanowisko/miesiąc
Kurierzy zewnętrzni korzystają z parkingu dostaw, który znajduje się na poziomie parteru, ewentualnie z rampy rozładowczej na poziomie -1.

Umowa:
-czas określony:
-minimum 3 lata
-kaucja 3 miesiące/ gwarancja bankowa,
-oświadczenie Najemcy o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego (art.777 KC),

Opis budynku:
Powierzchnie biurowe oferowane do wynajęcia zajmują piętra od 5 do 19.
Piętro biurowe ma ok. 1000 metrów kwadratowych powierzchni brutto, w tym: pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne, hall windowy, toalety oraz kuchenki.
Budynek ma najwyższej klasy zabezpieczenia przeciwpożarowe.
Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy.

Standard biurowca:
- Okablowanie telefoniczne, elektryczne,
- Tryskacze,
- Czujniki dymu,
- Ochrona budynku,
- Kontrola dostępu,
- Dwustronne zasilanie,
- BMS,

Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie: apteka , bank, bankomat, basen, biuro podróży, centrum medyczne, fitness club, fryzjer,Punkty handlowe, hotel, kantor, kawiarnie i restauracje, kino, myjnia, paczkomat, kasyno i wiele innych.

Zalety lokalizacji:
Jest to idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum.
Do lotniska OKĘCIE jest około 7 km.Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma.

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Cena ofertowa 13889 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:66561


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15488565
  • Data publikacji: 3 października 2024 21:09 (3 dni temu)
  • Liczba pokoi: 2