• Nieruchomości na wynajem

Biuro serwisowane dla niebanalnego zespołu

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 60m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 10 000 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy


ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1800 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 6 os. x 1800 PLN/os. miesięcznie = 10800 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Biuro serwisowane do pracy dla 6 osób
Dostępne od ZARAZ

O BIURZE
To przestrzeń, która inspiruje - zaprojektowana z myślą o kreatywności, komforcie i budowaniu relacji. Wnętrza wyróżniają się oryginalnym designem, gdzie industrialne akcenty przeplatają się z naturalnymi materiałami, takimi jak drewno i zieleń roślin. Nie brakuje zaskakujących elementów - znajdziemy tu gondolę narciarską, domki na drzewie czy niestandardowe meble, które nadają całości niepowtarzalny charakter.
Przestrzenie są różnorodne i dopasowane do różnych stylów pracy - od stref relaksu z huśtawkami i miękkimi sofami, po miejsca sprzyjające koncentracji, spotkaniom zespołowym i swobodnym rozmowom. Otoczenie wypełniają detale pobudzające wyobraźnię: motywacyjne hasła, designerskie fotele, starannie dobrane oświetlenie oraz przestrzenie do medytacji i wypoczynku. To biuro dla tych, którzy szukają nowoczesnego podejścia do pracy - z dala od utartych schematów.

UDOGODNIENIA
Sale konferencyjne;
Umeblowane biuro z prywatną kontrolą dostępu;
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań;
Kuchnia i jadalnia;
Recepcyjna i poczekalnia;
Codzienny serwis sprzątający;
Strefy wypoczynku i miejsca do relaksu;
Dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu;

Standardowe warunki najmu:


Umowa na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Wszystko w cenie: media, szybki internet, serwis sprzątający, dostęp do urządzeń biurowych (w tym xero), obsługa recepcyjna i inne udogodnienia.
Pakiet godzin na korzystanie z sal konferencyjnych - bez dodatkowych opłat.
Elastyczność w dopasowaniu warunków do indywidualnych potrzeb najemcy.


Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji! Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15646667
  • Data publikacji: 8 czerwca 2025 03:57 (6 dni temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 5 / 7

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Ochota ,
Tomasz Pawlak

Tomasz Pawlak

+48XXXXXX726
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Ochota

nieruchomosci-do-wynajecia.pl / 15646667

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

10 000 PLN

167 zł/m2
Warszawa (Ochota) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Tomasz Pawlak

+48536333726

Główne cechy:

  • Powierzchnia 60m2
  • Pokoje 11

Opis - Biuro serwisowane dla niebanalnego zespołu


ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1800 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 6 os. x 1800 PLN/os. miesięcznie = 10800 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Biuro serwisowane do pracy dla 6 osób
Dostępne od ZARAZ

O BIURZE
To przestrzeń, która inspiruje - zaprojektowana z myślą o kreatywności, komforcie i budowaniu relacji. Wnętrza wyróżniają się oryginalnym designem, gdzie industrialne akcenty przeplatają się z naturalnymi materiałami, takimi jak drewno i zieleń roślin. Nie brakuje zaskakujących elementów - znajdziemy tu gondolę narciarską, domki na drzewie czy niestandardowe meble, które nadają całości niepowtarzalny charakter.
Przestrzenie są różnorodne i dopasowane do różnych stylów pracy - od stref relaksu z huśtawkami i miękkimi sofami, po miejsca sprzyjające koncentracji, spotkaniom zespołowym i swobodnym rozmowom. Otoczenie wypełniają detale pobudzające wyobraźnię: motywacyjne hasła, designerskie fotele, starannie dobrane oświetlenie oraz przestrzenie do medytacji i wypoczynku. To biuro dla tych, którzy szukają nowoczesnego podejścia do pracy - z dala od utartych schematów.

UDOGODNIENIA
Sale konferencyjne;
Umeblowane biuro z prywatną kontrolą dostępu;
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań;
Kuchnia i jadalnia;
Recepcyjna i poczekalnia;
Codzienny serwis sprzątający;
Strefy wypoczynku i miejsca do relaksu;
Dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu;

Standardowe warunki najmu:


Umowa na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Wszystko w cenie: media, szybki internet, serwis sprzątający, dostęp do urządzeń biurowych (w tym xero), obsługa recepcyjna i inne udogodnienia.
Pakiet godzin na korzystanie z sal konferencyjnych - bez dodatkowych opłat.
Elastyczność w dopasowaniu warunków do indywidualnych potrzeb najemcy.


Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji!


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15646667
  • Data publikacji: 8 czerwca 2025 03:57 (6 dni temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 5 / 7