- Nieruchomości na wynajem
Lokal Komercyjny lokal biurowy
- Pokoje2
- Łazienki-
- Powierzchnia 34m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 10 000 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy2008
Opis szczegółowy
Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 6-8 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca w centrum Warszawy, w okolicach ul. Marszałkowskiej.
poleca Property Office (tel. XXXXX117, mail: Adres email ukryty)
BEZ PROWIZJI
Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu.
Dwa połączone pokoje biurowe.
Dodatkowo każdy z pokoi posiada osobne wejście z korytarza.
Lokal do wyłącznej dyspozycji najemcy.
Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Miesięczne koszty najmu netto: od 10000 PLN
Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
-tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
-dostęp do biura przez całą dobę,
-dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu przez WiFi i kabel,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17.
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy),
- dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy
Zalety biura serwisowanego:
-elastyczność warunków umowy,
-możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów,
-profesjonalna obsługa recepcji,
-dostęp do sal konferencyjnych,
-wszystkie opłaty w cenie,
Umowa:
-okres do ustalenia
-kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem.
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Parking:
-Na podziemnym parkingu znajduje się 66 miejsc postojowych,
-220 EUR/stanowisko/miesiąc.
Współczynnik miejsc parkingowych : 1/150m2.
Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy położony w prestiżowej części stolicy, posiadający 8 kondygnacji naziemnych.
Standard techniczny budynku:
-prysznice na każdym piętrze,
-ochrona,
-kontrola dostępu,
-czujniki dymu i tryskacze,
-klimatyzacja,
-dwa źródła zasilania,
-system zarządzania budynkiem-BMS,
Udogodnienia dla Najemców:
Kawiarnia i reatauracja w budynku.
Prysznice na każdym piętrze.
Liczne punkty usługowe w sąsiedztwie.
Lokalizacja:
W niewielkiej odległości od budynku znajdują się Dworzec Centralny i centrum handlowe Złote Tarasy.
Lokalizacja zapewnia dobry dostęp do środków transportu publicznego w tym licznych linii tramwajowych i autobusowych oraz metra.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: XXXXX117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
Adres www ukryty
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15719930
- Data publikacji: 14 sierpnia 2025 14:21 (5 godzin temu)
- Liczba pokoi: 2
- Piętro: 3 / 7
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście
nieruchomosci-do-wynajecia.pl / 15719930



10 000 PLN
294 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 34m2
- Pokoje 2
- Rok budowy 2008
Opis - Lokal biurowy
Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 6-8 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca w centrum Warszawy, w okolicach ul. Marszałkowskiej.
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
BEZ PROWIZJI
Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu.
Dwa połączone pokoje biurowe.
Dodatkowo każdy z pokoi posiada osobne wejście z korytarza.
Lokal do wyłącznej dyspozycji najemcy.
Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Miesięczne koszty najmu netto: od 10000 PLN
Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
-tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
-dostęp do biura przez całą dobę,
-dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu przez WiFi i kabel,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17.
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy),
- dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy
Zalety biura serwisowanego:
-elastyczność warunków umowy,
-możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów,
-profesjonalna obsługa recepcji,
-dostęp do sal konferencyjnych,
-wszystkie opłaty w cenie,
Umowa:
-okres do ustalenia
-kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem.
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Parking:
-Na podziemnym parkingu znajduje się 66 miejsc postojowych,
-220 EUR/stanowisko/miesiąc.
Współczynnik miejsc parkingowych : 1/150m2.
Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy położony w prestiżowej części stolicy, posiadający 8 kondygnacji naziemnych.
Standard techniczny budynku:
-prysznice na każdym piętrze,
-ochrona,
-kontrola dostępu,
-czujniki dymu i tryskacze,
-klimatyzacja,
-dwa źródła zasilania,
-system zarządzania budynkiem-BMS,
Udogodnienia dla Najemców:
Kawiarnia i reatauracja w budynku.
Prysznice na każdym piętrze.
Liczne punkty usługowe w sąsiedztwie.
Lokalizacja:
W niewielkiej odległości od budynku znajdują się Dworzec Centralny i centrum handlowe Złote Tarasy.
Lokalizacja zapewnia dobry dostęp do środków transportu publicznego w tym licznych linii tramwajowych i autobusowych oraz metra.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15719930
- Data publikacji: 14 sierpnia 2025 14:21 (5 godzin temu)
- Liczba pokoi: 2
- Piętro: 3 / 7